Have it decorated.
Filled up the mugs.
Broke it in "properly"
Broke In The New Deck In Style
-
-
Two pints of beer, a pretty lass -
- everywhere Oktoberfest. -
Perfect!!!
-
-
Na da hat jemand ja kräftig gesammelt um sich ein Stück Oktoberfest in den Garten zu transferieren
Haste Dir echt gemütlich eingerichtetNur zur Info:
Becks gibts auf dem Oktoberfest nicht - es ist eine norddeutsche Biermarke
Nur Münchner Biersorten sind beim Oktoberfest zugelassen
(wobei die meisten Marken längst zum Teil ins Ausland verkauft wurden)Was mich mal interessieren würde:
Wie reagieren denn Deine Nachbarn darauf ...?
Gibt es nur positive Meinungen darüber oder auch negative? -
i needed beer posters...
wanted spaten or gute poster.
Had to settle for Becks poster. -
Hahaha NICE!!!!!!
-
-
Len,
the best beer-label, brewed in Munich, is neither Löwenbräu, nor Spaten, nor Hacker &Pschorr. It's just Augustinerbräu, by the way, the eldest and most traditional brewery in Munich. -
Hallo Len,
wenn Du mir Deine Postanschrift per PN sendest, dann werde ich die Münchner Brauereien anschreiben
ob sie Dir Plakate vom Oktoberfest, etc., kostenfrei zuschicken möchten.
Wäre doch gelacht, wenn wir Deine "Gartenlaube" nicht stilgerecht dekorieren könnten -
I sent emails to 10 different breweries in southern germany.
Offered to buy beer signs.
NOT a one answered my email. -
-
Augustinerbräu
would to have an umbrella for my deck that would fit in the hole i had specially made in my table. I also emailed the same 10 breweries about an umbrella with no responses.
I have a friend that lives in Augsburg and I have placed him on task for a Beer Umbrella for me.
-
Its very hard to get these items from the bavarian breweries because they issue it only to the restaurants and so on. I have a friend with a drinks cash-and-carry. If I see him the next time I will ask him for a sunshade, posters or flags.
But I think its very expensive to send a sunshade to the states?!
Edit:
Hacker Pschorr sells sunshades.
https://www.hacker-pschorr.de/…juvohr8jo37oj9a0m91l6i703Weihenstephan sells many decoration items and also sunshades.
http://www2.brauerei-weihenste…094593bdec83a970.12406994 -
sent link to my friend in Augsburg. He will buy one for me and ship it.
Thanks!
-
-
And here's the adequate clothing for you and the beautiful lady:
Dirndl und Lederhosen -
Dann bräuchte er ja nur noch ein Bier das den Namen auch verdient!
-
-
-
Und ich hatte gerade gehofft, dass Len mal wieder was gepostet hat
Jetzt mitmachen!
Sie haben noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registrieren Sie sich kostenlos und nehmen Sie an unserer Community teil!